Man blir klokare med åren...

...sägs det iallafall. Men jag vet inte om det stämmer?! Till viss del kanske. Mognare har man nog blivit. 
15 år och oskyldig? Tror inte det va?! Haha fjortis och coolast i Frövi 😂


Men under dessa år har jag ändå levt livet och jag ångrar inte mycket. Även om jag ångrar många val då, så är jag ändå glad över valen. Annars skulle jag inte vara den jag är idag och har idag! 
När jag var 20 år fick jag mitt första barn, den största, bästa och lyckligaste dagen i mitt liv!!! Sen när jag var 22 år fick jag mitt andra barn. Också en helt otrolig känsla. Sen när jag är 25 år som jag är nu, fick jag tvillingar. Någonting som bara händer alla andra, inte en själv. En otrolig känsla och stor lycka! 

Jag är så lycklig över mitt liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback