Kaos bland barnkläder...

Det är sjukt hur mkt kläder barnen har nu.. Evelyn och Tilma tar upp 3 st garderober här hemma. De hinner ju aldrig använda allt! Så imorgon när dem är på dagis så ska jag fixa allt och kolla vad som används överhuvudtaget.. Sen sortera.. Sen fixa i min och Tommys garderob. Idag har vi tvättat också, så måste vika in allt imorgon. Så de 5 timmarna som barnen är på dagis kommer jag ha fullt upp på.. Haha om jag kommer ha den energin imorgon vill säga :D ska ta kort på deras kläder så ska ni få se! 

Bebisarna har inte så mkt kläder i storlek 56, så det behövs! Får se om jag gör någon beställning imorgon :) 

Ne nu ska jag sova, ligger i sängen och funderar på allt och inget. Godnatt ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback