Dålig update, jag vet!

Men den veckan som vi har Evelyn och Tilma här så försöker jag att inte sitta så mkt vid telefonen. Svårt!! Men jag vet att dem inte gillar det. 
Idag direkt efter dagis så gick vi hem till mamma/mormor och fikade :) sen gick vi hem och lagade mat. Tidigare ikväll så var Evelyn och Tilma jätte trötta och övertrötta. De bråkade, puttades och ja skrek.. De grät och var allmänt tråkiga! Men det är svårt att hålla minen när dem är så larviga ;D haha! Men dem somnade gott strax efter åtta. Sen har jag typ suttit och spelat diablo3 sen dess. Ja, Tommy lurar i mig att spela. Jag som blir besatt av sånt direkt ;) hihi.. 


Två trötta tjejer som precis innan jag tog bilden hade gapat och vart jätte ledsna.. Men dem fick ha Ipaden om dem höll sams.. 

Nu ska vi sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback