Tyst här?

Ligger i sängen och ska försöka sova. Har jobbat hela helgen och idag. Så jag är trött och har ont i ryggen, inte i fogarna. Bara ryggen. 
Barnen åkte till Jonas igår och det känns så tyst.. Saknar dem redan! Mår inte jätte bra den veckan dem inte är här. 
Har inte haft orken till att blogga i helgen och orken till det är borta överhuvudtaget, känns som att det inte finns så mkt att skriva! Skulle vilja ha en ny design på bloggen, men kan och orkar inte. Så om någon vill ta sig an den utmaningen, säg till..! Inte allt för dyr bara ;D haha

Imorgon är jag ledig och ska försöka vila och fixa någon god mat tills Tommy kommer hem från jobbet! :D 

En bild på min fina Tilma får ni se! Bilden är tagen av deras farmor. 


Det är verkligen höst nu. Jag älskar det! Det är så mysigt nu när man får tända ljus och bara mysa framför tvn :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback