Tänker på nätterna!

Inatt har jag sovit jätte dåligt. Vaknade jag inte av att jag var kissnödig så vaknade jag av min rethosta och snorighet. Har hostat och hostat. Men när jag vaknar på nätterna, så kommer alltid några tankar upp som jag måste tänka klart på. Jätte jobbigt! 


Inatt var en tanke om hur det ska bli i vinter. Vad ska jag ha för jacka? Hur stor kommer jag vara? Eftersom jag kommer ju gå hela december och antagligen hela januari höggravid. 
Med Evelyn var jag i vecka 17-24 på vintern och då kunde jag ha min jacka. Med Tilma var jag höggravid hela vintern och kunde inte stänga min jacka. Hade den öppen hela vintern. Ville ju inte köpa en ny. Hon kom ju 2 februari. 
Men nu då? Ska jag ha öppen jacka då oxå? Vill ju inte köpa en XXXXL jacka bara för ett par månader.. 
Aja, tur det är några månader kvar tills det blir vinter :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback