Dagar, veckor och månader..

Dagarna går sakta, veckorna går fort och månaderna bara försvinner.. 

Att vara gravid är det egentligen bästa och värsta som finns. Känslan att något/några växer i en och blir ens egna, är obeskrivlig. Det värsta är väntan och alla krämpor.. 
Jag mår idag ganska okej. Förutom min trötthet och mina svimningar. Jag har så lågt blodtryck att jag nästan svimmar hela tiden. På Ica, på jobbet, ja var som. Men foglossningen är ingenting nu mot när jag väntade Evelyn och Tilma. Jag har ont men det är absolut inte det värsta. Tröttheten är inte heller som den vart mellan Vecka 6-16, ungefär 10 veckor plågades jag av en trötthet som inte går att beskriva och ett illamående från skogens värsta. Nu när det är borta så kan jag känna att jag mår helt okej !! Imorgon mår jag annorlunda. Men tar en dag i taget! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback