Torsdag!

Känns som att det är torsdag hela veckan.. Haha
Idag gick jag upp vid åtta och ringde till bm och fick en tid 6 november i Linde. Så tråkigt att jag ska behöva åka jämt när jag är gravid. Bm här i Frövi lyckas alltid vara borta längre tider när jag är gravid. Aja! Sen har jag pratat med försäkringskassan och som vanligt är dem riktiga ankbävrar.. Hon talade om för mig att jag aldrig vart sjukskriven. Men jag vet att jag var det med Tilma. Hon vart sur på mig och sa: du ska inte tala om för mig att du vart sjukskriven när jag har allt om dig framför mig på datorn! Du har väl fått dina pengar från annat håll.. 
Okej, vadå liksom. vad menade hon med det! 
Sen ringde jag till ett annat ställe och frågade om dem kunde kolla alla mina utbetalningar. Jovisst hade jag vart sjukskriven! Då känner man att man vill ringa till henne och tala om det. 
Aja, har telefontid på VC idag. Ska höra om sjukskrivning! 

Igår när vi var på marieberg så började vi ju med att äta kinabuffe. Sen shoppade vi ett par timmar. Det jag köpte var detta till mig och Evelyn. 
Tommys födelsedagspresent fick han redan igår! :D haha fast han fyller på tisdag! 


Hela bokserien på engelska. Han läser bara böcker på engelska typ.. :D 

Sen fika vi strax innan vi åkte hem. 

Kaffe och frozen yoghurt med jordgubbar. Det var sjukt gott :) 

Ja en liten updt vart det iaf nu! Ska ta och vila en stund innan läkaren ringer.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback