Tisdag!

Jaha lämnade barnen på dagis som vanligt vid 8.30 sen hem och vilade. Jag har ju så ont i min höft. Natten var hemsk, kunde inte sova alls. Gjorde ont i höften hur jag än låg. Jag och Tommy bytte plats i sängen, men inget hjälpte. Men sov någon timme på förmiddagen iaf. 
Ringde och fick en telefon tid hos en barnmorska på förmiddagen oxå. Tänkte jag skulle behöva träffa en och så. Eftersom att jag mår så dåligt. Men hon som sitter i Frövi är sjuk och kommer tydligen vara det ett tag. Så då ville hon jag pratade med att jag skulle åka flera mil för en klämtid på 10 minuter.. Så nej tack! Jag får må dåligt :( 

Sen hämtade jag barnen vid 13.30 på dagis. Barnen orkade inte gå hela vägen hem idag som dem brukar. Tur jag hade med mig vagnen då. Det är ju 1,8 km hemifrån till dagis.. 


När vi kom hem så hade vi mellismys, med riskakor, vindruvor och oboy :) 


Nu kollar barnen på Dora och jag ligger i sängen och vilar. Vi ska gå till affären sen och köpa ris. Idag blir det kebabgryta till middag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback