Söndag och ont!

Hello :)

Ligger fortfarande i sängen och mår piss rent ut sagt! Igår kväll när vi lade oss så började jag känna en dov smärta i käken. Men somnade iaf. Gjorde ont varje gång jag lyfte huvudet eller vände på mig. Vid 3 tiden var jag tvungen att gå upp och kissa. Då hade jag jätte ont. Det strålade typ från örat till käken och till halsen. Gjorde jätte ont så var tvungen att ta Alvedon. Det hjälpte mot smärtan men inte mot ömheten. Men jag somnade iaf om. När vi vaknade imorse kände jag ett tryck i halsen och tror min sköldkörtel är svullen. Sen har jag legat hela dagen. 
Tur jag har världens bästa gubbe som tar hand om barnen när jag inte orkar. De har vart till lekparken och nu är de till affären och köper mer Alvedon till mig :) har fått huvudvärk på köpet oxå :( så idag är en pissdag! Är det inte bättre tills imorgon så ringer jag till VC. Fick som klåda på brösten oxå :/ 

Det bästa med dagen är väl att Solsidan börjar :D wihooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback