Onsdag och jag är seg!

Gick upp och åt frukost med Tommy imorse, sen la jag mig igen och somnade till halv elva. Jag sover så otroligt dåligt på nätterna nu. Jag älskar ju att ligga på mage, men det har jag inte kunnat göra på flera veckor. Annars är det att variera på sidorna. Men nu börjar det bli obehagligt, gör typ ont att ligga på sidan, känns som jag trycket på nåt organ eller nå och rygg går knappt alls. Spänner hela magen och det känns som jag ska spricka då.. Hoppas det blir bättre annars är det väl bara att vänja sig. Är så trött på dagarna att jag kan knappt sitta upp. Känns som jag ska falla ihop. Det är sjukt att jag inte fått riktig foglossning ännu. Har bara lite ont i ryggen men det är inte foglossning. Det är den här förbannande tröttheten som tär på mig!! Orkar inte med det mer. Är trött hela tiden och då menar jag att jag måste lägga mig ner :/ 

Ne slut på gnäll nu! Nu ligger jag i sängen och glor, ska snart gå upp och gå ut. Ska hämta ett paket. Evelyns jacka kom idag. Så då får jag lite frisk luft och kanske blir lite piggare.. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback