Halloween!

Jaha, ett tag sen jag skrev nu. Men bloggappen har krånglat, har ej kommit in. Men nu funkar det igen. Har haft fullt upp sen i lördags eller fredags. 
I fredags kom ju vagnen oxå.

Sen i lördags jobbade jag kväll.
På söndagen åkte vi till Loka brunn med pappa och Elisabeth, de bjöd på lunchbuffe. Jätte jätte gott..
Sen i måndags var barnen på dagis och jag pratade med Anna i telefon. Och var hos sjukgymnasten.
I tisdags kom Anna hit på frukost och fika. Barnen var på dagis. Sen var jag hos läkaren och blev sjukskriven.
Igår lämnade jag barnen på dagis sen kom Anna och hämtade mig, så åkte vi till Örebro för lite shopping. Hihi 

Idag har vi inte gjort så mkt. Barnen är hemma idag och imorgon. Vi stekte äpplen i kanel och socker, till det vaniljglass. Jätte jätte gott och enkelt!

Nu ska vi snart gå till affären och köpa godis ifall nå spöke kommer! Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback