Yes, it's Friday !

God förmiddag!

Ligger i sängen igen efter frukost. Har typ ont överallt men mår ganska okej ändå. Sovit dåligt inatt igen. Var vaken mellan 3.00-5.00 och grejade med telefonen, vred och vände på mig. Att vända sig från sida till andra sidan är en hel match. Det är svårt, tungt och jobbigt. Stön och stånk är det hela tiden på mig. Tur att jag kan skylla på graviditeten och inte på min otränade kropp! Haha

Funderar på om jag ska vila en stund och sen gå upp och städa. Idag blir det fredagsmys med älsk. Funderar på vad vi ska äta, tänkte nå med tacos iaf. Tror det blir gratäng eller paj med en god sallad till :) sen är det idol ikväll oxå. 

Ha en bra fredag!!


Bilden är snart ett år gammal!! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback