Syrran <3

Min lillasyster kom när jag var 13 år.. Jag minns samtalet dagen före julafton då Bosse ringde till mig och sa -du har blivit artist! Vadå? Nu ringer han och håller på och jävlas tänkte jag. Han upprepade -du har blivit storasyster! 
Jaha men vadå hon skulle ju liksom komma i mars. 
Jag fick fira jul hos pappa det året och det var ju okej. Men kunde man få bättre julklapp än en lillasyster?! 

Hon låg på USÖ tills i februari året efter då. Det var då hon fick komma hem och jag fick träffa henne för första gången. Första gången jag höll i henne kräktes hon! Haha ja hon var liten men åren gick och hon växte/växer... Hon blev moster redan vid 8 års ålder och tog hand om Evelyn bra. Sen blev hon moster igen åt Tilma vid 10 års ålder.. Hon har vart barnvakt några korta tillfällen ibland och barnen älskar henne! De pratar om moster jämt! Hon har alltid tagit hand om dem bra och det är jag så glad för.. 

Nu har hon större fötter än mig, har Facebook, instagram, dator och ja massa! Men hon är väl en bebis fortfarande?? Ne, tiden har sprungit iväg och hon närmar sig fjortisåldern. 

Hon lägger ut en bild på Facebook och skriver (jag citerar) "äntligen klar med min andra mössa! Förfan det tog ju 6 dagar. Den första tog 1 dag :)" 

Ja nu blir hon 12 år 23 december.. Vart tar åren vägen?? 

Jag själv sitter med en som blir 5 år om ett halv år och en som blir 3år i februari..  Sen ska jag få tvillingar i februari oxå. Hallå?? Var inte jag oxå nyss liten?? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback