Onsdag kväll :)

Har inte riktigt haft ork att blogga. Passar på att vila medan barnen är på dagis. Sen är det fullt upp tills jag lägger mig. 
Just nu ligger barnen i sina sängar och ska sova, går ju sådär. Jag kollar äntligen hemma och Tommy spelar. 

När Tommy kom hem från jobbet så lagade han fläskfilégryta som var jätte god, till det potatisklyftor :) 

Just nu i graviditeten så har jag ont och åter ont. Fogarna är värre än någonsin och sen jätte ont i blygdbenet och ljumskarna... Svårt att sova pga fogarna. Spelar ingen roll hur jag ligger.. Men men allt blir väl bättre med tiden! Tur att jag kan sova bra på dagarna :) 

Tänkte lägga in lite bilder från igår. 

När jag hämtade barnen på dagis igår så hade Evelyn ritat en fin teckning. Hon hade ritat att hon och hennes pappa åkte i bilen och det regnade. Sen eldade dem i deras hus :)



vi lagade flygande Jakob. Tilma skar bananer och Evelyn skar både banan och gurka :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback