Onsdag!

Godmorgon :)

Tommy är och lämnar ungarna på dagis och jag har precis bäddat ner mig igen. Ligger och funderar på advent. Längtar mkt till det och ska bli så mysigt att få pynta och pyssla. Fredagen precis innan första advent ska jag storstäda och sen ska jag och barnen pynta. För på helgen ska vi ha riktig adventmys. Vi ska pyssla, fixa julskinka, baka pepparkakor och bara vara! 

Så mkt jag längtar!! 

Nu ska jag vila en stund så jag orkar att hämta barnen sen. När jag hämtat dem funderar jag på om vi ska städa.. Eller om vi ska göra det imorgon! :) 


Kommentarer
Frida säger:

Tack för kommentaren! Vad roligt att hitta den blogg igen :)

2013-11-13 | 12:55:51
Bloggadress: http://frutholster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback