Måndag!

Ny vecka och ny vecka i graviditeten V.25 (24+0). Magbild kanske kommer upp under dagen. 
Idag ska jag till sjukgymnasten och testa en tensapparat till mina fogar. Men tvivlar på att det kommer lindra nå. Men värt att testa, det är ju gratis. Funderar på om jag ska boka tid för akupunktur.. Har så ont i huvudet ofta, nästan varje dag. Jag känner att det kommer från nacken.. 

Igår åkte mina små älsklingar till sin pappa för att vara där en vecka. Usch, känns så tungt. Saknar dem redan sjukt mkt! När dem åkt så blir det jätte tyst och nästan lite deprimerande. Skönt är det ju oxå.. Sen kollade vi på Solsidan och drack julmust. Jag vet inte vad jag tycker om Solsidan denna period. Känns nästan lite överdrivet. Humorn är inte riktigt kvar som förut. Jag skäms jätte mkt när jag tittar.. 

Sen åt vi god middag igår eftermiddag!

Ne, nu ska jag gå upp från sängen och äta frukost. Tommy är på jobbet :/ så jag är ensam hela veckan typ. Inte på kvällarna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback