Måndag!

Ny vecka i graviditeten. V.27 (26+0) är jag i nu och vi närmar oss V.30 :D känns konstigt. 

Inatt har jag knappt sovit något. Tommy har sprungit på toa hela natten och jag sover jämt så oroligt när någon har magsjuka. 
Imorse gick vi upp runt åtta och åt frukost sen lade vi oss och vilade en stund till. 
Vid lunch åkte jag till Linde och åt kinamat med Tina. Följde med henne på några ärenden oxå. 

När jag sen kom hem så strök jag julgardinerna till köket och barnens rum. Putsade fönstrena och satte upp gardinerna. Tar vardagsrummet en annan dag. Skönt att vara i tid och slippa göra allt på en gång sen. Sen är det bara att ta fram allt pynt då och då. :) längtar så otroligt mkt till advent. 
Sen gjorde vi varma mackor som vi åt framför halv åtta hos mig. 

Nu ska jag snart sova, är helt slut efter dagen. Är inte helt återhämtad efter magsjukan heller.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback