Måndag!

Godmorgon :)

Ligger i sängen och ska vila.. Tommy gick och lämnade ungarna på dagis innan han drog till jobbet. Jag har sovit så dåligt inatt och har så fruktansvärt ont i ryggen.. Jag kan nog snart inte gå helt bra!! Aja!

I helgen har vi haft fullt upp. I lördags på dagen fixade vi här hemma. Ändrade om lite saker så det blev lite större ytor i barnens rum och vårt sovrum. Sen på eftermiddagen var vi hem till mamma och syrran i nästan fyra timmar.. Vi fikade och bara pratade. Sen igår åkte vi hem till min pappa och firade farsdag. Vi blev bjudna på fika. När vi åkte där ifrån så åkte vi och köpte två bilbarnstolar. Sen hem och lämnade allt och vidare till mamma och Bosse. Jonas kom med barnen dit oxå. Där blev vi bjudna på smörgåstårta och fika. Så igår åt jag nog en 20kg, haha! Typ mätt än idag! 

två bilder på mig och pappa!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback