Lördag!

Godmorgon! 

Vaknade för en liten stund sen. Ligger kvar och tittar runt på telefonen som vanligt :) inatt har jag sovit jätte bra, bättre än någon natt sen jag blev gravid faktiskt. Har inte behövt gå upp och kissa. Vaknade en gång vid 4.20, men somnade om ganska direkt. Så jag känner mig utvilad. Tommy ligger bredvid och sover fortfarande :) 

Idag kanske barnen kommer till oss en liten sväng. Jonas ska iväg. Då ska de få se deras nya rum. Se om dem blir nå överraskade ;D sen ska vi nog plocka fram advents sakerna. Kanske åka på marknaden på bruket oxå. Fast det blir senare. Tycker det ska vara mörkt ute då. Det är jätte kallt ute, tror jag. Det ser så ut. Hoppas hoppas att snön vill komma snart! 

Ne nu ska jag snart gå upp och dricka te så min hosta vill ge sig :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback