Lördag :)

Godmorgon!

Ligger i sängen efter att jag fått i mig lite gröt och blåbärssoppa. 

I torsdags kände jag mig konstig ju, vet inte om jag skrev det. Men när vi gick och lade oss så mådde jag illa. Tänkte att det är graviditeten. Men jag somnade. Sen vaknade jag efter någon timme och mådde sjukt illa. Men somnade och vaknade till klockan 1.30.. Då kände jag att det var inte graviditeten längre. Kände att nu får jag magsjuka. Vid 3.00 kunde jag inte hålla mig längre, då fick jag springa och kräkas. Sen hade jag magsjuka och allt vad det innebär. Ni vet ju.. Jag mådde as dåligt hela dagen igår. Tur att Tommy kunde vara hemma från jobbet och hjälpa mig, hade aldrig klarat av barnen själv.. Jag låg i sängen hela dagen men flyttade mig till soffan när idol började. Sen skulle jag kolla fotbollen men somnade ganska snabbt och blev väckt av Tommy när det var slut. Då gick vi och lade oss och sov hela natten. Nu har jag sovit mkt. Vaknade och mådde ganska ok. Har träningsvärk i mage och rygg, kramp i magen efter att jag inte ätit knappt sen ont i varenda muskel i kroppen!
Igår åt jag inte mkt. Drack typ 2 stora glas med vatten, en skål med nyponsoppa och en halv banan.. Så kroppen var ganska tom imorse. 

Hoppas de andra i huset klarar sig nu.. Tilma mår inte helt bra. Hon är varm och snorig. Hoppas det inte blir magsjuka bara! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback