Jaha, dagen idag!

Dagen har vart ganska seg faktiskt.. Har inte fått mkt gjort. Jag och barnen gjorde pannkaka till lunch och det uppskattades. Evelyn åt 3 och Tilma nästan 3 st. 

Sen vilade vi en stund framför en film. När vi hade vilat klart kollade vi på gamla kort. Tilma hade jätte svårt att förstå att det var jag på bilderna. Hon trodde bara det var hon och Evelyn. Sen en bild på mormor då hon var lika gammal som jag är idag, de trodde barnen var jag! Haha

Haha de festade nog här! 

Sen har vi städat och bara tagit det lugnt. Tommy var tvungen att jobba över och kom inte hem förs strax innan halv åtta. Till middag idag blev det spagetti och köttfärssås. 


I köttfärsen hade jag fetaost och cantadou. Det blev gott och fräscht. 

Måste ju oxå skriva att Evelyn kände ena bebisen i magen sparka idag. Hon vart helt paff och jag tror hon tyckte det var lite läskigt. Haha så söt. 

Ne nu ska jag sova, orkar inte hålla upp ögonen längre. Jag har redan somnat till en gång medan jag skrev inlägget nu, haha!
Godnatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback