Haft fullt upp idag

Imorse gick vi upp vid halv åtta och åt tomtegröt med skinksmörgås. Sen började jag med lussekattsdegen. När den sen jäste så fixade jag fläsklägget så det fick koka. 
Efter degen jäst i en timme så började vi baka ut allt, jag och barnen. Tommy dammade lite så länge.. 



Evelyns till vänster och Tilmas till höger. Hon gjorde en bajskorv som ni kanske ser..? Haha 

Barnens längst fram och mina bakom! 

När lussekatterna var klara så började köttet bli klart och jag fixade rotmoset. 

Åh så gott det blev. Det är ju en maträtt man aldrig typ gör. Fast det typ är min favoriträtt.. 

Nu på eftermiddagen så har mamma, syrran och min morbror vart här och fikat. 
Nu har jag satt mig i soffan för typ första gången idag :) hehe
Blir att slappa resten av kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback