Exakt 1 månad kvar till julafton!

Godkväll :)

Sitter i soffan och slappar lite. Nu är jag äntligen klar med alla stjärnor och ljusstakar. Tomtar och sånt får komma lite vart efter som.. 
Jag älskar verkligen den här tiden innan och vid jul. Det är så mysigt. Nu fattas bara snön, men den känns inte långt borta nu. Det har vart ganska så kallt ett par dagar. Så hoppas den kommer snart... 
Barnen är hos Jonas igen, men kommer imorgon till mig. Jag hade dem bara "extra" igår och idag. 
Inatt vaknade Evelyn strax efter fyra och var jätte hungrig. Så hon fick en riskaka och lite vatten att äta i sängen. Såg på henne att hon mådde inte bra. Men kan ju inte ge mat mitt i natten. Haha! Sen sa hon att hon hade jätte ont i ögonen. Jag trodde det var för att hon var trött :) men såg imorse att ögonen var svullna och rödsprängda. Jag köpte ju hyacinter igår på julmarknaden konstigt nog, fast jag är allergisk. Jag kände faktiskt av dem inatt. Så kanske är Evelyn oxå allergisk. 





Ne nu ska jag fixa lite innan Solsidan börjar.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback