Barnmorskebesöket!!

Jaha tänkte skriva lite om hur det gick hos barnmorskan och hur mina värden och allt ser ut och göra en jämförelse varje gång. Mest för en påminelse och roligt att ha kvar!
 
V.25 (24+2)

Sf mått: 31cm
P-glukos: 6.0
Urin: 0
Blodtryck: 130/60
Ettans hjärtslag: 152 slag/min
Tvåans hjärtslag: 158 slag/min
Hjärntabletter: 1x2
Tvåan blev lite arg när hon skulle lyssna på hjärtat och började sparka henne =) hehe
Barnmorskan sa att jag ska inte jobba nå mer under graviditeten pga att jag är så stor och har så ont.
Jag är lika stor som en gravid kvinna som väntar ett barn i vecka 32..
 
 
Där pricken är ligger jag.. Lite högre upp än en en som väntar en bebis =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback