Barnmorskan!

Just nu sitter jag på bussen på väg till lasarettet. Ska på kontroll hos barnmorskan. Se om jag växt någonting :) så skönt att bussen går ända fram. Sen får man åka gratis på kallelsen och jag slipper köra och leta parkering ;D hehe

Imorse var det kallt när jag gick med barnen till dagis. 
När jag hade lämnat dem så gick jag hem till mamma och Bosse och drack kaffe och åt lussekatt :) 
Skulle jag gått hem hade jag somnat och inte orkat åka till bm. Natten har vart jobbig. Evelyn har haft sån hosta och vaknat några ggr. Sen ville hon upp och baka pepparkakor. Vi köpte pepparkaksdeg igår. Så vi ska väl baka idag kanske :) eller vi blir väl tvungna.. Haha 


Skriver lite senare om besöket hos barnmorskan! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback