1 maj

Jaha redan maj?!! Helt sjukt ju.. Jätte fint väder är det ute och här inne ligger jag med migrän. Eller den är på väg att försvinna nu efter ett par Alvedon :) det började redan igår kväll och nere vid brasan vart den i te bättre av raketerna. Men jag stod ut. När vi kom hem så fick ungarna lägga sig, klockan blev typ 22. Jag och Tommy spelade lite kort innan vi oxå la oss. Huvudvärken var kvar och jag hade svårt att sova. Men somnade tillslut. Runt 3 vaknade jag och hade så ont. Tommy vaknade och var snäll och hämtade Alvedon till mig. Efter ungefär 40 min försvann huvudvärken och jag somnade. Barnen vaknade vid halv nio och kom upp, kände inte av huvudet mer än att det var ömt. Men så fort jag reste mig så kom skiten tillbaka och var ännu värre. Åt frukost och la mig igen.
Tommy ritade med barnen och nu har dem gått till lekparken. Han är så snäll.. <3

Jag ska resa på mig nu och försöka ta mig in i duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback