Så pinsamt!

Idag gick vi halvdag i skolan. Men vi stannade och åt gratis påsklunch. Jag, Jenny, Lina och Andreas. Efter vi hade ätit så gick jag och Jenny ut och rökte. Då kommer en bil i fullfart och körde in på typ en cykelväg, men fick backa tillbaka. Stannar och frågar mig -vet du vart postbilen är? Jag tittade runt lite och sa -nej jag har inte sett den. Då frågade killen -vet du vart den kan tänkas vara? Jag - ne är den inte här så kanske den är på andra sidan huset. Killarna åker iväg igen. Jenny frågar mig vad dem sa och jag sa att de letar efter postbilen. Jaha vilka skummisar :O kanske är ute efter sprit, börjar vi.
Jag och Jenny röker klart och då kommer killarna tillbaka och parkerar. Men vi går in och lämnar tillbaka kaffekopparna. Sen möter vi killarna i korridoren. Ena killen säger till mig -du ljög för mig, det var visst här påskmiddagen var!! Oj jag trodde du sa postbilen till mig, svarade jag!
Haha jag och Jenny skrattade så mycket att jag höll nästan på att kräkas upp påskmaten! Roligaste på länge! Haha
Killarna var typ i samma ålder som oss. De lär ju tänkt att jag var helt jävla Dum i huvudet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback