Längsta dagen på länge!

Och dagen är inte ens kväll än. Vi gick upp runt sju imorse och vi har inte gjort nå. Förutom att vi åkte till nisses och köpte massa skit. Vi åt en varsin korv med bröd oxå. Klockan var då elva. Nu har vi precis ätit risotto.
Evelyn vill spela memo, så vi ska väl göra det. Men kan det liksom inte bara bli kväll så man får sova. Imorgon år det skola igen. Fast helgen har vart sjukt lång, så det ska bli skönt med skola.

Imorgon ska barnen till Jonas för att vara där i en hel vecka. Jag blir helt ensam. Vad fan ska jag göra?? :S på ett sett ska det bli lite skönt, kan ju passa på att fixa med sånt som jag inte hinner när jag har barnen. Måste kolla i förrådet vad jag har för skit där. :O

Ne nu ska diska och fixa lite. Ikväll blir det att färga håret när barnen sover..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback