Fy fan vad jag saknar :(

Usch vad jobbigt det är nu. Jag saknar Tommy och sen saknar jag barnen nå grymt.
Det är fem dagar kvar tills barnen kommer till mig igen, längtar sjukt mkt! Det är nio dagar kvar tills Tommy kommer hem, längtar sjukt mkt! Usch det är sjukt jobbigt nu.
Nu går jag i skolan och dagarna går iaf framåt. Men fredag-söndag är jag ledig och helt ensam!! :(

De på skolan har pratat med lärarna som är med till Tanzania och de har set jätte bra. Våran lärare Niklas skickade en hälsning från mig till Tommy. Där han skrev "Gabbe saknar Tommy <3", se imr om jag fick tillbaka någon hälsning. Gråter bara jag tänker på allt nu. Det är så jobbigt att jag inte kan prata med honom :(

Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback