Fundera

Evelyn funderar väldigt mkt nu för tiden. Nu ikväll när hon skulle sova, så låg hon i sin säng. Hon sa: när gammelmormor vaknar, ska vi fika där då? Nej, men hon kommer inte vakna igen gumman, svarade jag.
Då blev det tyst en stund sen säger hon: små barn kan också dö. Om jag dör kommer inte jag heller vakna igen! Sen kommer de värsta orden: mamma jag vill inte att du ska dö!

Usch det gjorde ont i mig när hon sa så. Hon funderar så mkt och det tycker jag är bra att hon gör, men inte om döden.

Nu ikväll åt vi Evelyns matbeställning. Kött, potatisklyftor och pepparsås. Det var jätte gott :)
Sen fick dem sina påskägg som de fick av sin mormor igår. De kollade på Laban och åt godis. Sen fick dem bada innan sängen. De kom inte i säng förs 21.00. Det blev tyst där inne efter en halvtimme ungefär. Så man kan ju hoppas på att det blir lite sovmorgon imorgon :D hihi

Ne nu ska jag sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback