Söndag!

Idag gick vi upp vid åtta ungefär. Vi var ute i lekparken redan vid 10. Vi gungade och sen byggde sandslott. Tommy och Tilma byggde ett och jag och Evelyn ett. Sen kom Evelyns kompis ut, så roligt att hon hittat en vän här på området. Han heter Dennis. Jag, Tommy och Tilma gick och köpte festis och Evelyn var kvar och vaktade sandslotten. På vägen tillbaka så ramlar Tilma och skrapar upp knäna. Efter en och en halv timme gick jag och Tilma in. Tommy och Evelyn var kvar ute och spelade fotboll med Dennis.
Sen kom Tommy in och Evelyn fick vara ute själv med Dennis en stund. När han skulle in, så packade hon ihop sina grejer och kom in. Hon börjar bli stor min flicka!
 
 
Mina finisar gungar "upp till himlen"
 
 
Mitt och Evelyns sandslott =)
 
 
Tommy och Tilmas sandslott =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback