Tisdag!

Skönt att vara ledig. Har passat på och städa idag, så slipper jag göra det i helgen på min 3 dagars ledighet. Till lunch blev det makaroner och fiskbullar men jag åt köttbullar. =) Barnen älskar fiskbullar...
 
Tilma gick ut på balkongen förut och så tappade hon nappen. Den hamnade på grannens balkong. Hon vart så ledsen och fick panik. Han var inte hemma heller. Så vi blev tvungna att gå och köpa nya nappar. Köpte vindruvor då oxå. Efter ett par timmar när vi kollade, då hade han som bor där kastat ner den i buskarna. Pappa/morfar kom förbi en sväng innan han åkte hem från jobbet. Då tog han med barnen ner och hämtade den =)
 
 
Nu har vi myst massa och väntar på att Tommy ska komma hem från jobbet. Vi ska handla så vi kan göra tacogratäng.
 
 
Evelyn har pusslat sitt 50 bitars pussel själv. Hon är så duktig. Bitarna är olika former och storlekar. Ganska svårt faktiskt!
 
 
Ne nu ska jag lägga mig på soffan och spela candy crush! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback