Torsdag...

...lång dag i skolan. :S sitter på bussen nu och typ fryser. Så kallt ute och min jacka har gått sönder. Den går liksom inte att stänga. Jävla bajs.

Igår var vi till moskén i Västerås. Han muslimen som pratade var väl inte den roligaste. Han typ stod och pratade till läraren och pratade så fort. Jag hörde inte nå vad han sa. Men en sak hörde jag och reagerade på :O han sa "40% av svenska befolkningen vet inte vem sin pappa är". Så han menar att nästan hälften av befolkningen inte vet det, menade då han att vi svenska tjejer är horor då eller? Ja jag vet inte. Bara för att männen hos dem får ha 4 fruar. Jag vart lite irriterad när han klankade ner oss så!!

Ne nu ska jag snart gå av vid skolan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback