Söndag :)

Godmorgon :)

Jag och barnen har precis ätit frukost framför tvn. Så skönt eftersom jag tänt en brasa. Jag har frusit hela natten och sen har jag blivit väckt. Telefonen har plingat flera ggr och det har stått att folk på Facebook har skrivit till mig på PM. Men det är ingen som gjort det. Jag har inte ens haft ljud inatt. :( både Facebook och telefonen måste ha fått nå cp-ryck! Aja nu sitter vi här vakna iaf.
Dagens planer är väl att hälsa på mamma/mormor. Evelyn längtar och vill åka nu. Men jag måste elda klart först.

Köpte ett par byxor på hm till Evelyn för några veckor sen. Igår hade hon dem för första gången. Efter ett par timmar hade hela sömmen gått upp på sidan av benet. Blir så jävla trött. Måste iaf åka till Örebro och lämna tillbaka dem. :/ tur att jag sparade kvittot. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback