Första skolveckan gjord :)

Veckan gick ganska fort och det var kul att träffa alla efter tre veckors jullov :) vi har så mkt just nu som ska göras i skolan och det svåraste är i samhällskunskap B då vi ska skriva en rapport på minst 10 sidor och den ska vara på universitetsnivå :O låter inte så svårt, men det är sjukt mkt att göra. Jag ska skriva om sjukvården och min fråga jag ska ställa mig och hitta svar på är -varför missar vården så många cancerfall? Hoppas det blir bra och jag ska göra minst en intervju ;O
Aja. I helgen ska jag skriva klart min novell som vi gjort på svenskan :) vi har ganska mkt stora arbeten i skolan :)

Idag blir det lugnt... Är jätte förkyld och mår som en kratta. Mensvärk från helvetet har jag oxå. Så jag kommer ligga i pyjamas hela dagen :)

Har inte så mkt att skriva faktiskt :D så återkommer när jag har något mer att skriva.

Har färgat håret rött oxå :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback