Torsdag!

Godmorgon :)

Ligger och vilar en stund nu efter frukost. Gick upp med min älskade. Ska snart hoppa in i en varm dusch. Bussen till lasarettet går vid nio. Ska ju på ultraljud och kolla de små liven igen. Sen ett läkarbesök där. 
Så skönt att bussen går ända fram och att jag åker gratis :) så drygt när man tar bil, då måste man leta parkering och det kostar ju mer :/ 

Igår kom mamma och hämtade mig på förmiddagen, så vi åkte hem till henne. Där fick jag lunch och fika. Inte varje dag man är där utan barnen. Sen åkte vi och hämtade syrran i skolan och åkte till mejk. Där köpte jag julpapper och diverse så jag kan slå in alla klappar.. Sen när jag kom hem åkte jag med tåget direkt till Örebro och mötte upp Tommy. Vi gick upp på stan och köpte alla julklappar till barnen. Så nu är dem klara.. 
De får 5 julklappar var. Känns så lite, men allt har gått på ganska mkt pengar. Haha men dem får ju av andra oxå :) 
Nästa år blir det värre, fyra barn att köpa till :D hehe så kan det gå när inte kondom är på ;P skoja! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback