Städning pågår...

Barnen är här och har hjälpt mig att klä granen nu. 

De flesta kulorna hängdes längst ner :) jag fick hänga några uppe. 


Men det vart fint ändå tycker jag :)

Nu städar jag... Skönt att ha det gjort innan helgen och jul. Så då behöver vi bara dammsuga vid julen sen. 
Vi kommer att ha fullt upp nu några dagar. 

Fredag: ultraljud och sen gå på stan. Måste köpa de sista julklapparna.
Lördag: på julfest med kompisar. 
Söndag: kommer barnen hit och då ska dem få slå in sina julklappar som dem gjort.
Måndag: syrran fyller 12 år så då ska vi dit och fira. Uppesittarkväll också :)
Tisdag: (julafton) hem till mamma med fam och fira.
Onsdag: (juldagen) Tommys mamma, Nisse och Fredrik kommer. Tommys bröder Danne och Rikard och deras flickvänner kommer också. Sen på kvällen kommer pappa och Elisabeth och firar med oss.. 
Torsdag: (juldagen) äntligen kanske vi kan ta det lugnt! Haha

Så ser våra dagar ut framöver... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback