Snart ut igen..

Jaha snart ut igen och hämta barn på dagis.. 1,8 km dit och 1,8 km hem.. Jag har redan gått det imorse.. Det känns vill jag lova. Har så ont i min rygg och mage. Mest blygdbenet! Fr.o.m. imorgon så ska barnen börja på Tommys tider. Han lämnar och jag hämtar till en början. Sen i slutet blir det han som gör både och. De kommer bli långa dagar för barnen och så, men känner att dem älskar dagis och då vill jag att dem ska få vara där oxå. Inte vara hemma för att jag inte orkar gå längre.. Sen när bebisarna kommit så blir det 15 timmars igen :)

På fredag är det lucia på dagis också. Då ska Evelyn gå lucia. Hoppas på att snön ligger kvar då. Nu börjar det bli blask ute och det är typ snorhalt. Fast fryser det på nu så blir det isgata.. Haha 

Igår gjorde jag och barnen daim och snickers. De blev jätte goda!

Ne nu ska jag fixa mig sen gå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback