Måndag!

Ny vecka igen, nu är jag i V.30 (29+0). 
Slutspurten kvar då!

Godmorgon eller godförmiddag :)
Ligger i sängen och ska vila en stund. Barnen är lämnade på dagis. Bosse hittade oss på vägen och körde oss. Så skönt att slippa gå med denna onda rygg. Ska ju gå och hämta dem sen. Idag är Tilma utan blöja för första gången på dagis. Hemma har hon ingen blöja mer än på natten. Hon går på toaletten helt själv och torkar sig när hon kissat. Jätte duktig är hon! Ska bli intressant och se hur det gått på dagis sen :) 

Igår åt vi korv med bröd när barnen kom till mig och tände ljus. Jag har ett så fint ljus som luktar jätte gott :) 


Ne nu ska jag vila en stund :)

Just ja... är med och tävlar om ett fint armband hos http://malinhedblom.blogg.se gå in på hennes blogg för att tävla du oxå! Hon har en jätte fin blogg med många fina bilder och sen väntar hon tvillingar :D 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback