Kryper ner under täcket igen!

Nu är Tommy och ungar på dagis och jobb. Så jag har lagt mig under täcker igen och ska sova en stund till. 

Igår när jag hämtade barnen på dagis så var Evelyn ute och det är ju blött ute nu. Nästan 10 grader ute och snön är borta. Tråkigt! Men iaf, jag köpte ju ett par vatten och kyl tåliga skor till Evelyn. 

Men det var bara bullshit! Genomblöta var dem igår. Visst hoppar hon i stora vattenpölar så kanske dem blir blöta i. Men hon blir blöt även fast vi bara går till dagis och hon går tex i en liten vattenpöl.. Känns så tråkigt! Nu måste jag till stan och köpa nya skor och det kostar massa pengar i onödan tycker jag.. :/ så imorse fick hon gå i fuktiga skor. Men dem får ställa skorna i torkskåpet på dagis. Ändå hade jag tidningar i dem inatt.. Om någon har bättre tips på snabbtorkning av skor, skriv gärna. 

Ne nu ska jag vila innan jag ska fixa med allt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback