Känner mig konstig!

Hej alla!

Idag mår jag inte helt bra i kroppen. Jag har så ont i ljumskarna/blygdbenet så jag bryter snart ihop. Smärtan tär på hela mig. Vissa stunder tar jag mig knappt upp från soffan/sängen, kan inte vända mig i sängen utan att gråta av smärta! Känner mig deprimerad av smärtan. Känns som att jag inte kommer orka något snart.. Tur det inte är en evighet kvar av detta, men varje dag är plågsam nu.. 

Nog skrivet om det. Idag fick jag sovmorgon av älsklingen som gick upp med barnen. Jag kom upp vid 10.00 ungefär :) så det blev en sen frukost. 
Vi har bara vart hemma idag. Barnen går i bara trosor och har gjort det hela dagen :) så det får dem göra resten av dagen också. Sen har vi lerat lite. 

Vi har nästan hunnit med alla julklappar nu. 

Ne nu blir det snart mat och fortsätta slappa!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback