Julkänslor =)

Julmusiken är på och jag plockar fram lite tomtar. Sen att det har blivit lite vitt på marken gör att man får mer julkänslor!
 
 

Känner mig så lycklig nu, jag verkligen älskar december. Det är så mysigt och man kan inte annat än att vara glad... eller jo stressad kanske. Men vi är nästan klara med alla julklapparna.

Tänk att det snart är ett nytt år också. År 2013 har gått så sjukt fort. Jag hinner inte riktigt med längre... sen när nya året smygit sig på så är det inte länge kvar tills tvillingarna kommer.. Helt otroligt. Jag ska bli 4 barnsmamma! Tänk 25 år och fyra barn!! Jag är så lycklig <3
Jag vet att Evelyn och Tilma kommer bli jätte bra storasystrar åt sina småsystrar =)

Ikväll blir det tacos och idolmys med älsklingen! Jag tror faktiskt Kevin vinner idol 2013...

Kommentarer
LindaViola - mamma till två! säger:

sv; Jag hade också köpt rosa om jag vetat om det var en flicka, blå om det var en pojke men vi vet inte vad det blir så därför har vi bara handlat neutrala kläder :). Spännande med tvillingar!!

2013-12-06 | 22:51:34
Bloggadress: http://lindaviola.blogg.se/
Malin , Gravid med tvillingar säger:

Så mysigt! :) kram

2013-12-08 | 16:35:16
Bloggadress: http://malinhedblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback