Haft två jätte bra dagar!

Igår åkte vi till lek och buslandet med barnen. Syrran följde också med. Vi åkte tåg in. Sen åt vi på pizza hut innan vi gick in på buslandet. Väl där inne så såg jag knappt röken av syrran, Tommy och barnen :D jag kan ju inte direkt springa runt och klättra där. 
Vi fikade och hade allmänt trevligt! 

Vi kom hem runt 19 tiden, så orkade inte blogga igår. Barnen var helt slut. Tilma somnade i Tommys famn i väntan på tåg. Så hon hade svårt att somna hemma sen.
Så Tilma satt uppe ett tag till. 

Idag var jag på ansiktsbehandling där hon fixade med hyn. Sen permanentade och färgade hon mina ögonfransar och bryn. Skönt att få bry sig om sig själv :)
Sliten mamma!

Sen tog vi tåget till Lindesberg och åt Kinamat, köpte lite nya kläder till barnen och sen fick barnen klippa sig för första gången hos frisör. 

Evelyn satt helt stilla hela tiden och var så duktig. Hon klippte typ bort ca 8 cm.. Hon fick rosa spray i håret också :D 

Tilma hade lite svårare för att sitta still, men det gick bra ändå. Tilma klippte hon ca 5-6 cm på. Sen fick hon också rosa spray i håret. 

Nu sitter vi och kollar på Lotta fast klockan är mkt. Men snart ska dem i säng, jag med :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback