Fredag och snö :)

Godmorgon!
Ligger i sängen som vanligt efter frukost. Så skönt att vila lite innan dagen drar igång.
Idag ska jag städa och ställa fram resten av alla tomtar :) ska gå till blomaffären en sväng också. Ska posta massa brev och ja jag kommer ha fullt upp idag. 

Lite snö har det kommit och hoppas det kommer mer och att den kan stanna!!


Igår slog jag in alla julklappar. Eller vi har ju kvar att köpa men de vi har köpt. Barnen är nästan klara. Ska köpa nå mer litet :) sen är mamma klar. Men vi har kvar att göra iaf! Tänkte åka in till stan den 20e, då de har öppet till 22 i stan. Så mysigt att gå på stan när det är mörkt och all julbelysning lyser :)

Ne nu ska jag vila och sen sätta igång! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback