När kroppen sviker mig!

Jag har haft ont i fogarna länge.. Eller ja sen jag fick Evelyn. Men det har funkat och jag har ju inte behövt klaga! Sen blev det ju värre när jag väntade Tilma, men när jag fick henne gick det tillbaka som innan. Alltså fortfarande ont men behövde inte klaga.
Jag har klarat att jobba i sommar utan problem. Inte haft mer ont än vanligt. Men igår jobbade jag ju kväll. Sa till en på jobbet att det funkar bra det här. Jojo, när jag kom hem så hade jag sjukt ont. Men gick upp och jobbade idag och kände inte så mkt imorse. Men framåt lunch orkade jag knappt stå på mins ben. Ryggen värkte så mkt så jag trodde jag skulle gå av på mitten. Slutade 14.00 och cyklade hem och la mig i sängen. Gud så skönt det var. Men tog mig knappt upp igen, höll på att falla ihop när jag stöd mig på vänster ben. Fogarna låste sig och jag ja höll på att ramla. Alltså! Jag är snart i vecka 16! Hur fan ska det här sluta? Imorgon jobbar jag 6.45-16.00 :O haha jag får låna en rullstol och jobba med!

Usch vilket klag inlägg. Men känner att jag måste skriva av mig. Jag som ville jobba så länge som möjligt, helst året ut! Men det kommer ej gå! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback