Lite ensam idag igen :/

Barnen sover och Jonas jobbar natt. Han började lite tidigare idag. Så han jobbar mellan 15.30-06.00. Så tråkigt! Jag har tapetserat 2 våder, städat och så gick jag och barnen en promenad till affären och köpte godis. Kissen ligger bredvid mig och myser iaf.

Hoppas på bra väder imorgon. Funderar på att ta en promenad till lekparken och köpa med fika. Så tråkigt att vara hemma när Jonas ligger och sover.

Imorse åkte jag till Marieberg och handlade upp mitt presentkort på 500:- jag köpte en parfym, mascara och en ögonkräm som gör att pennan inte ska kladda. Allt detta för 573:- så det blev billigt för mig :) nöjd! Hittade ett par stövlar som jag vill ha! :)

Ne nu ska jag fortsätta se på körslaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback