Godkväll :)

Idag har jag/vi fått mkt gjort..

Skola till 11.30. Hem och vilade lite och sen hämtade jag barnen och körde dem till mamma. De ska sova där inatt. Drack en kopp kaffe där oxå. När jag åkte därifrån tog jag med hamburgetallrik till mig och Jonas. När vi ätit upp så började vi tapetsera på Evelyns rum. Vi gjorde 2 våder. Sen mös vi framför tvn tills han drog till jobbet vid 21. Då fortsatte jag tapetsera, 2 våder jag med.. Nu är det en våd kvar på fondväggen.

Det jobbiga är min sjuka träningsvärk efter boda Borg igår. Jag måste ha hjälp upp ur sängen. Tar mig knappt upp från toan.

Nu sitter jag här framför tvn med safir. Så tråkigt att sova ensam inatt. Bara jag och kissen..

Ne nu börjar jag skriva väldigt ointressant.. Så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback