Söndag..

...och sista lovdagen.

Godmorgon :)

Idag vaknade båda barnen när Jonas drog till jobbet vid 5 tiden.
Men vi låg och drog oss i någon timme.

Idag blir det att åka till akuten med Tilma. Troligtvis en UVI igen. I fredags morse ropar Evelyn på oss och säger att Tilma har bajsat. Och så kväljer hon. Jag går in till dem och känner den lukten, den går inte att beskriva. Jag tänkte iaf, nu är det bajs överallt. Men inget bajs där inte. Bara kiss, jag klarade knappt av att byta blöjan.
Nu har vi avvaktat och igår kväll skrek hon och tog handen mot blöjan och sa AJ.. Så idag blir det att roa sig med det. :(
Orkar inte med det här nu. Stackars barn säger jag bara! :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback