Så jävla glad :)

Förra veckan fick jag mitt betyg i samhällskunskap och det var VG. Idag fick jag betyg i svenskan och det var ett starkt VG. Hade G på 2 uppgifter, VG på två och MVG på 2 uppgifter. Ett av MVG fick jag på min slutuppsats. Helt otroligt.. Hade jag lagt ner mer energi på de 2 första uppgifterna så hade jag haft MVG i svenskan.. Fan, men jag är glad, jag gick in i skolan och hoppades på godkänt i alla ämnen. I engelskan så har jag läsa en bok och analysera och lyssna på en text och förklara för Mats om den, sen är jag godkänd i engelska. I matten har jag ett prov kvar och en inlämningsuppgift kvar sen är jag godkänd.
Jag är så stolt över mig själv att jag ens klarat den här terminen!!!


Kommentarer
Mamma säger:

Bra gjort!!!

2012-05-29 | 17:57:20
Jenny säger:

Har försökt kommentera här hur länge som helst men det verkar aldrig funka?? Hoppas det gör det nu..

Grattis till betygen :)

Hur är allt med er??



Kram

2012-05-29 | 20:23:30
Bloggadress: http://arvidsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback