Lägga mig snart!

Dagen har vart lång men bra!

Jag var i skolan på fm och hade muntlig redovisning i svenskan. Vi har arbetat om dikter. Vi analyserade en dikt och läste upp den och talade om vem som har skrivit och lite vad dikten betyder. Dikten jag valde har Siv Andersson skrivit och den betyder en del för mig faktiskt. Ni får dikten på bild nedan.
När vi slutat åkte jag raka vägen hem till Anna och drack kaffe. Sen hem och grillade med Jonas och barnen. Efter vi ätit så masserade Jonas min onda nacke. Vi åkte en sväng till Jonas föräldrar och hälsade på. När vi kom hem så somnade Tilma. Evelyn och jag bakade en äppelpaj medans Jonas vilade. Vi ska äta den imorgon. Nu har Jonas precis åkt till jobbet och Evelyn har precis somnat.
Jag ska lägga mig och läsa lite.

Godnatt gott folk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback